KILLAR

ja killar i en suck säger jag bara.
Ännu en kille som stöter på en och dagen efter har ändrat sin status till förhållande DAGEN EFTER! haha
jag förstår inte varför det lyckas hände mig.. okej en gång jag blev ju lite what då min IGEN?!
fackat!
Orkar inte dra hela histrien nu men hallå säger jag bara skärpning killar jag tycker ju synd om tjejerna ni just har blivit tillsammans med. Jag menar okej om vi hade pratat ett tag men som den senaste nu vi hade typ 50 genemsamma kompisar på face så jag accepterade, sedan skrev människan till mig och typ bara smörade :P lixom what varför hon han redan har tjej för man ändrar ju faktist status på face långt efter man blir tillsammans ja ilaf inte innan...

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0