Macedonken!

Jag har jobbar 6-16:45 idag! Ja ni hörde rätt och jag e trött som ett as! sista timmen gick jag bara omkring och skratta och flumma jag bad petra kolla påsanra själv för jag  litade inte på mig själv... jag serverade inte en enda bil och det e något som annars kommer aoutomatiskt :P

Ida lackade sönder idag oxå :P Hon fick zigenarna! tihi jag fattar inte att man kan vara så jobbiga! Men hon fick ju de värsta av de värsta haha de kör alltid med nya!

Sedan efter mitt Mega pass åt jag:
Mc feast x-lök x-ost x-sås!
6-Pack
2 cheddar
cola!
Woho så gick det med min beach 10! swich sa det bara hahaahaha

Nu ska jag jobba resten av vecka också vilket är helt okej :) kanske... haha

Xxxxx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0