Man måste göra misstag!

Kollade just på How I meet your mother!
Och det handlade om att man måste göra misstag... Och ja annars hade livet inte varit kul.
Och jag hade inte haft något att klaga på :P höhö

Men att jag ska göra så himla många känns ju lite orättvist mot er andra som kanske också vil göra dessa misstag, men som lär er av mina och därför inte gör dem :P haha

Sedan finns det ju misstag som man gör om och om igen.. typ som att bli dödad på CS, jag vet att man inte ska dö.. varför fortsätter jag då bli skjuten ;)

Nej men seriööst, jag tycker att det är lite kul.. jag försöker lära folk saker och ting utan att veta om det är rätt eller fel... MISSTAG haha och ändå kommer jag inte sluta :P

Knas jag vet lite flummigt inlägg men det e typ som att smsa med mig jag skriver bara det jag täker och då kan de bli svårt att fatta :P

xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0