Ni får stå ut ett tag till.



Ja, jag har märkt att denna blogg har blivit ledsamhetsbloggen nu men jag känner ixom inte för att skriva de roliga sakerna som kommer upp i mitt huvud.

Nu ligger sockan i sängen brevid mig, denna kvar stående del av mormor. Jag skulle ha jobbat idag. Jag som försökt få ihop extra timmar för att få ihop mer pengar till resan. Lyckades jag ju med i början men dem timmarna försvinner ju nu. Menmen bryr mig inte så mycket nu...Asså jag bryr mig ju om resan eftersom den känns som en vänd punkt. Den har en bit av lycka i sig, så långt bort men ändå så nära snart kommer vi vara där. Jag hade ändå inte velat åka nu. Jag vill ha lite tid att reparera familjen.

Nu tvättar sig sockan...hur efektivt kan det vara att slicka på sin hand sedan dra den genom håret? :S jag vet inte men hon verkar ju ialf tro att hon blir ren.. och då ska inte jag störa.

Glimt av sol i bloggen:
Jag såg när & fjärran igår, omg jag vill åka på det där surf lägret! 6000ka för flyg,boende,mat och  lära sig surfa..1vecka!  Kände att det kanske blir min 20-års present.  Dock fögatroligt.

Xxxx



Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0