Nu Ska Jag ialf sluta tycka synd om mig själv.

Jag tycker att det räcker med att tycka synd om mig själv nu. Jag ska ta hand om mamma.
Visst kommer jag tänka på mormor och gråta men det e mamma som förlorat sin mamma och det e så sjuk mycket att ta hand om just nu för mamma. Bara för att någon dör så slutar tydligen inte premurationer och sådan utan sånt måste man säga upp.
Det är inte förens om någon månad eller två som mamma kommer kunna andas ut och tänka på sig själv.

Idag har jag bakat pepparkakor och
varit ute och gått med milano, mamma, zeke och Oggy.

Imorgon tänkte jag baka bullar vid typ halv 12, 12 vill ni får ni joina.
 Annars gör jag inte så mycket på dagarna så kommer det nog vara i veckan.

Igår tog jag och mamma en promis med milano på kvällen. Jag har tappat kontroll på dagarna. Det var lördags kväll och folk var på väg ut. Jag tänkte det där brukar alltid vara jag, men inte denna helg...
Det gör inte så mycket men jag undrar vad jag har missat i helgen eftersom jag hållit mig avskärmad.

Vet inte hur jag gör nästa helg, jag hade ju 3 fester jag skulle på och ja det kanske e bra om jag håller mig till planen för att tänka på annat men förtillfället låter jag det stå osagt!
Operation skabb känns lite avlägsen. hmm...

Aja, ska börja höra av mig till vänner snart också så att man inte glöms bort eller förlorar de man har kvar.

Xxxx

Din åsikt
Postat av: Anonym

Ta't lugnt bebis, ingen kommer glömma dig. Vi tänker på dig hela tiden och hoppas bara att du mår bra. <3

2010-01-10 @ 18:51:09

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0