Oj, det går sjukt bra nu :P

Haha, ja och livet bara fortsätter uppåt! faan vad jag älskar det!

Idag körde jag först med 2 pass sedan 1 sedan 2 sedan kom micks och sköt på fötterna.
Malin stod brevid ( pratar inte om mig själv i 3:je person)
Dem kändes as bra! Sedan vilade jag lite sedan fick malin passa på en.
Sedan... Var det dags för mig att köra med enbart mickis som satt framme och sköt på fötterna! Vilket betyder att jag inte har någon som kan "rädda" mig i ryggen men jag körde ändå fast malin bara satt där 1,5 meter bort.

Dock är mickis den smarta typen så hon bad malin och camilla flytta sig, det är svårt att förklara för er som kör och er som aldrig kört, men även om folk inte passar så känner man att dem är bakom på något sätt så mickis bad dem gå framför mig och jag tänkte bara okej, jag har ialf skjut i benen och mickis vet hur rädd jag är hon skulle aldrig sätta mig på detta om hon inte VISSTE att jag skulle klara det så va faan jag måste kööra nu! och voala jag körde några gånger. Så hörde jag melissa säga har du kört i mattan, jag hann inte riktigt svara för jag körde om och om igen.
Men sedan gick jag till mattan malin följde med och passa sedan bara satt där sedan stod hon brevid sedan gick hon därifrån och jag körde SJÄLV! :D STOLT*
Näst sista gången blev total fuckad men jag kom runt stående men det var typ ja går inte att förklara men knass:P jag vill verkligen bara komma ihåg till nästa träning att jag kört själv!

Synd att jag inte komemr på torsdag! Jag ser verkligen fram emot träningarna och det blir bara mer och mer ju närmare tävlig vi kommer!

Men det som hände idag gjorde att jag kände att det är faan inte omöjligt att jag kör själv till DM! asså själv på golv :P

Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0