Sjukt rolig lek!

Haha, ja jag har ju en barnslig sida av mig också om ni inte visste de ;)
Igår kväll satt jag uppe och chatta med muttan till typ tjugo över ett eller något fast jag började 7 idag på donken... briiiight :P
Hahah men jag kunde inte gå därifrån för det var så sjukt kul.

Leken:
Den går ut på att jag skulle hitta på ett förnamn och emelie ett efternamn  sedan skulle vi söka på killen och så skulle hon skriva till den. Grejen var att den första inte blev så lyckad så vi fortsatte  några hundra gånger och ja det blev många skratt!  Det roliga var att man skulle se denna kille som hennes framtida pojkvän ;) höhö så jävla kul haha.

utvärdering:
Dock har ju jag och emelie inte samma smak så det var lite tvistar om vilka som var snygga. Haha, dock visste emelie exakt vilka jag tyckte var snygga men hennes smak är så "bred" på något sätt. Jag har ju vissa drag typ som måste finnas. Men hennes kan vara rakade eller låångt hår eller bara knasiga :P Hahah
Det man vet är att den får inte ha magrutor för att den är smal, den måste ha snygga händer ( vilket inte syns på face ). Inget fjortis hår, ja hmm.. jag kan se vissa killar och säga emelie och vissa jag vet att hon skulle tycka var ful.. men som egentligen är väääärsta hetiongarna :P

Slutsats: Muttan skrev till en person till slut som såg godkänd ut så jag vill veta på en gång när du får svar!  :P

Xxx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0