ska man ha en hejdå utgång?

När man kommer vara borta 6 lördagskvällar i rad? :P haha ja det kan ju vara värt att tänka på, jag var ju inte ute förra helgen, och vad gjorde jag helgen innan de?. Juste Maddes hemma fest! Så det vart ingen utgång då heller :O knas Hejdå utgång kaske ska sitta bra :P

Måste säga jag sitter och trycker på mina egna länkar om och om igen. Alnoe sjukt bra låt :D
Och asså  länken med killen från Dreamhack får man att vika mig dubbelt varje gång!!!! dock verkar jag vara denna enda av mina kompisar som har så låg humor :( hade hoppats på stamma men neee, inte ens hon ;) haha
Jag måste lära mig att skratta med folk inte emot den ;)

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0