Sova kanske låter bra.

Ja nu har jag suttit uppe vid msn i typ 4738984 timmar :P
Men det har ju faan bara varit roliga människor inne, så fort någon har loggat ut har någon ny komit upp så alltid typ 4 förnster uppe :P
Men hur tänkte jag lixom? jag har nu 5½ innan jag börjar  :P haha kanske kommer vara lite trött imorgon men va faan sådant får man ta..

Något jag har tänkt på.
Ibland har man ju fula dagar, när man verkligen ser ut som crap! Men man jämför ju bara med sig själv så personer som e fulare än en själv tycker nog ändå att man ser bra ut. lärde mig det en morgon när jag fick höra tja dnygging du ser ju ut som en fotomodell... detta var 7 på morgonen och jag hade ingen smink och svullen i facet typ :P
Men sedan tänkte jag han vet ju inte hur jag ser ut annars så jag kanske e snygg om man gemför med vad han brukar kola på :P ja ni kanske inte fattar men så tänkte jag ialf :P

Sedan märkte jag att jag hade dubelt så många sidvisningar som besökare så någon e nyfiken på att jag juste skrev att jag skulle vara mer ärlig.. kanske tar tillbaka det då :P haha

Xxxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0