Thaiiiii

Ja, igår pratade man med Jessica x2  och jag vill till thaiiii!
Rasping och gänget vill inte ens hem :( asså fatta! 
Dock finns det ju en ide som snurrar runt... att vi ska starta ett sverigedonken i thailand :D Med micke som resturangchef och endast en drive.. Mitt på stranden vi serverar även drinkar! :D niice
Jag levde mig verkligen in i denna fantasi :P

Jag förstår inte mig på folk som inte vill åka iväg på långresor det enda man hör är bra saker och dem som inte åker ångrar sig något grymt när de e gamla... knaaas

sun and water without your son and doughter :P  kul ordspråk :)

kul scrubs mening: - Varför är det en pannkaka i bestiklådan.
- du menar varför är det bestik i pannkakslådan, wuhö :P
Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0