This is a story about a girl...

...eftersom man kan bli polisanmäld för deverse saker har jag bestämmt mig för att kalla henne TG = The Gril.

(Det blev ett jätte långt inlägg men men kunde ju inte lämna något ute :P )

Man skulle kunna tycka att TG är lite efterbliven av sig. Jag säger också så här jag skulle kunna hitta på allt jag skriver för att avsäga mig från allat ansar, bara så ni vet.

Men ialf TG knass.

Första gången hon red med oss bad mikaela henne att ställa hästen lite mer utåt...
TG ställer hästen innåt, mikaela:- nej utåt. TG drar ännu mer i innertygel.. (Det är en cirkel vi pratar om och alla fattar väl vad som är inåt och utåt i en cirkel?!?  )  Till slut fattar TG och allt är ok.

Nu är vi tillbaka till idag. Idag jag går in i lilla stallet, hör hennes mamma säga:- Men fick du ingen annan häst? TG: nej. mamman: a men okej, då går vi hem!
jag tänkte men va, vad är det hon lär sin dotter :O ?!?!

Men dem gick och pratade med mikaela istället dock sket hon i att hennes mamma var där och sa till :P Hon e väl förmodligen van vid att mamma löser allt åt henne.

Malin elaka tanke... jag skulle lätt kunna ta hennes häst så kan hon pröva att sitta på min, ( hon har en jätte snäll barn häst, jag rider enbart en bongstyrig häst för jag e en av dem som kan) Men det skulle vara så kul bara för att hon klagar :P hah men som sagt jag e elak!!!


E annan grej hon och hennes mamma lyckades med idag:
Mamman kommer ner till kontoret och säger vi har tagit ett skåp där uppe. Marlene: okej, har ni pratat med någon frågat om det är okej?
Mamman : Ursäkta men e du TG´s ridlärare?
Marlene:  Nej inte hennes men.. ( hon e för småbarn så hon jobbar ju fortfarande där)
mamman: ne då vill jag inte prata med dig.

( hahahhha, hon e boooooooorta i huvet )

Mamman pratar med therese istället (ridlärare) therese: men man  måste kolla här först.
Mamman: Vad e de för land vi lever i där man inte bara kan ta ett skåp?

Hahaha, jag tänker... ja du verkar ju leva i en annan värld :P


Nu ser jag och krisse fram emot tisdagarna.. haha kanske blir en rolig termin trotts allt ;)
Måste dock lära mig att sammanfatta  :P

Xxxx


Din åsikt
Postat av: Krisse Bisse

Tisdagarna kommer bli bäst asså haha ;)

Underhåll oss mer TG! haha

2010-01-29 @ 20:56:36

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0