Varför började jag inte röka?

Det kan jag undra ibland. Hur kommer det sig att jag inte röker? Jag bryr mig ju om vad andra tycker. DOck blev jag inte tönt stämplad för att jag inte rökt... tror jag ;) Eller så var jag bara rädd för att dö kanske. Jag vet inte...
Jag vill inte att mitt barn i framtiden ska börja röka, nåå hur förhindar jag det?
Jag kan bara säga de orden som Sofie sa till mig, jag tyckte att dem tog:

Folk som röker är svaga!

Jag vet inte men när hon sa dem orden så kände jag bara hur dem brände, ingen tycker att det är gott från början och ändå fortsäter folk för att vara coola eller omtyckte. Helt knas :P


Xxxxx

Din åsikt
Postat av: Anonym

Jag röker inte, och jag hatar att röka. Men jag älskar kicken. Speciellt på fyllan.



Nu vet du.

2010-01-09 @ 18:55:08

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0