Kvällen på UTÖ

Ja eftersom jag precis läste på Svenska dagbladets hemsida om UTÖ kvällen som jag var med om tänkte jag att jag skulle berätta allt eftersom dem har skrivit fel! Dem får det att låta aom att det var vakterna som började allt men nej nej så här var det:
Jag denisa och Lina var på väg hem från krogen... Vi gick samtidigt som ordningsvaktens barn och dem frågde om vi skulle med och bada. Vi sa nej men följde ner med till kajen eftersom det var på väg mot campingen. När dem ska bada säger jag men vi går tillbaka till campingen och sover.  Jag och lina börjar gå men denisa var tvungen att säga något till ena killen eftersom hon blev lite sur på honom.
Sedan följer hon med oss. Då börjar dem ropa orre efter denisa, jag säger vi går bara skit i dem men det tänker inte denisa göra, hon går tillbaka till dem och börjar jiddra. Jag går dit och skriker på henne att vi ska tillbaka till campingen. Då hör 2 turkar att jag skriker på henne och börjar springa mot oss. Dem hoppar på killarna och börjar slås.
Jag skriker åt alla att sluta slås och ta det lungt. Men ingen bryr sig ett piss. B´s kedja slitslåss och en turk börjar veva med den medan den andra turken tar sit nitt bälte och börjar veva med.
jag lyckas komma fram till smala vaktungen och säger sluta slås och gå här ifrån. Han men det är ju dem som slås, jag sa jag vet men kolla på din kompis! han tycker att det här är skit kul!  ( ni skulle ha sett honom världens största leende och helt sjuk i ögonen)
Jag säger sluta nu. Kilen säger att  turken har hans kedja.  Och jag visste at han hade kedjan så jag säger okej jag hämtar den.
Så går jag mot turken och säger ge mig min kedja tack. Han fortsätter gå och en tjej säger ge henne hennes kedja.
Killen säger det är inte henne! Tjejen säger men det är inte din heller!
Han säger men han tog den från mig. ( vilket alla vet att han inte gjorde)
Turken kommer fram till krogen där han bor. och B har märkt att vi inte har fått hans kedja så han kommer mot oss och en turkn har hunnit in. Medan den andra jiddrar tillbaka mot  vaktungarna och helt plötsligt kommer hela turkfamiljen ut ur huset och börjar springa mot Vaktungarna.
Dem springer mot värdshuset och turkarna kommer ikapp. Vakterna har nu kommit ner till ängen och alla brjar slåss. Det går väldigt fort innan en turk slår i marken. Vi springer fram til honom och han blöder jätte mycket från huvet och denida kastar av sig tröjan för att stoppa blödningen. Han kan inte andas och vi ringer 112.
Till slut börjar han andas och säger: jag ska knulla hans morsa!
Vakterna har nu redan sprungit därifrån. 
Det tar sjukt långtid för polis och ambulas att koma dit. vilket får mig att tänka.. hade det varit så allvarligt som vi trodde från början så hade han dött.
Helt sjuk natt och sedan kunde man ju inte sova när man kom tillbaka til tältet!  Men det är så det går när man förväntar sig en lugn vecka på UTÖ  ;)
Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0