UTÖ

Ja det finns så mycket att säga det finns en hel natt att skriva om men vet inte om jag orkar :P Men bilder får ni ialf! =D


Ja, vi stekte ravioli och nudlar! om det står finns kök.. då tror man ju att dem har kastruller och shit.. men nej :P
Inte heller tallrikar eller något sådant :P


Jag och lina under pausen på VM -Semifinalen.


Såå sjukt god :D


AmbulansHelikopter landar.

jag gömmer mig för helikoptern
Det här är jag som gömmer mig för helikopter röken :P

Nu tror jag inte att man får lägga ut slasgsmålsbilder och sådan därför behåller jag dem för mig själv :P tihi.
Men men skoja inte att det var en händelserik resa!




Jag är en mäster fiskare!

Xxx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0