ikea med julia

Gårdagen skulle egentligen ha varit sola och bada med pina colada! Men nej nej nej väder gudarna tyckte mycket bättre om regn... Därför bestämmde sig jag och julia för att åka till Ikea =D Det var ju sjukt länge sedan man var där, och det är ju så kul med små grejer! dock var det ENDA jag köpte en "hår borttagnings rulle" haha ni vet för att jag har katt :P säämst jag är!
Eller bra eftersom jag ska spara pengar. Men det var ialf kul att träffa Julia igen och bli uppdaterad av hennes liv! Och evelina som e snart 2år...  knas :P

Men jag vet att det är dålig uppdatering på denna blgg och sämst med bilder men det är för att dem har ändrat mobilbloggningen så måste lära om mig hur man gör och så kommer det bli liv i luckan igen!

Men jag bloggar 10 inlägg per dag på denna adress : KNAS BLOGG <-- KLICKA
Dock ingen blogg jag skriver något om mig i eller något som stämmer :P för på den bloggen får man poäng för varje bokstav och sedan kan man få saker för de :P så när ni kollar på den får jag hela 5 poäng :P tihi så varså goda :D


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0