SM imorgon!

Tror att detta kommer bli ett lååångt inlägg!

JA, Senaste tiden har varit sjukt rolig och man har drömt om att få gå till träningarna! Man åker därifrån med luft under vingarna... För r som inte vet har jag på 2 träningar lärt mig göra dubbel stilla flickis!  kans på mig :D tihi holseryd är sjukt stolt över mig eftersom hon vet att vi har känt lika för bakåt sedan vi föddes... Ni vet att det är OMÖJLIGT att köra bakåt utan att dö :P

Men ialf imorgon är det SM och det betyder att på 2 min är allting över :( Jag kan inte rikgtit fatta att det vi har tränat för ett år bara kan vara över på 2 min! eller 3 snarare ;)

Vet inte exakt nu hur träningarna bli efter tävling men det e ju slut på vårat underbara program då... Because we dont even look that way ;) höhö



<3

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag vill inte bara göra detta till ett inlägg till imorgon men cheer allmänt:
Vissa dagar förtod man inte varför man ens kom på träningarna lixom varför? när allt bara gick blää.
Sedan finns de dagarna när man tänker är jag dum i huvet, har jag någonsin tvivlat på detta?!?!
ÄLSKA ALLSTARS!


xXXXx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0