Utsatt!

Jepp jag blev utsatt för ett skum företag! :O
Jag är ju med i pointshop där man kollar på olika reklam grejer och så, där får man välja om man vill ha något av de som visas dock vill jag aldrig ha något.
Men igår fick jag hem en faktura på 299kr av messadirekt.se dem gav en tjänst att skicka sms från datan. Men hallå det gör jag från mobilen gratis ofta något betalar 300 i månaden för de!
Jag kunde ialf inte sova för att jag hade fått hem denna och kuntjänst var stängt!

Imorse ringde jag dem och fick till svar att jag skulle mejla om detta, jag mejlade och fick svar... du får svar inom 48h.
Sedan såg jag att en tjej på pointshop hade skrivit om detta och också fått hem faktura! Till denna text hade företaget kommenterat att dem skulle riva alla fakturor som skickats ut. Så jag ringde kundtjänst igen och frågade om detta stämmde.. Och YEEES det gjorde det så jag kan nu sova gott ;)

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0