DM GULD!

Vi tog DM Guld och Most Vaulible Program!!!!

Jag skulle vilja skriva ett 10 sidor långt inlägg men så blir det nog inte :P

Dagen har varit låång och händelserik!
Själva programet kördes 17:05.
Alla byggen satt och folk hade säkert induviduella missar men mickis och melissa stod och hoppade på sidan av mattan så utsrålningen blev ju bara mer då! Dock såg ju de flesta min snygga flickis, jag vet inte vad som hände riktigt asså vad jag gjorde för fel.
Det är ju på tävling jag brukar vara så sjuuukt mycket bättre än vad jag någonsin kan/vågar på träning.. Menmen även om jag bad om ursäkt till dem jag hann så vann vi ialf. Så det känns som att de flesta inte bryr sig. Mitt underbara lag stötade mig bara, agge skrattade bara den tokfian :P

Maxime: " Det du gör fel gör jag fel, det jag gör fel gör du fel vi är ett lag"

Sedan satt vi där på mattan och väntade på alla resultat. Alla power lag hade tagit guld och vi väntade bara på våran klass.
Melissa kolla ut över laget och hon såg väl att jag bara tänkte på hur arg jag var på mig själv över flickisen. För det är klart jag gjorde hade vi kommit 2:a hade jag lätt tagit på mig att det var min induviduella insats som skickade ner oss en plats. Men Melissa sitter där på mattan och säger: Tänk inte på det sånt händer.
Att höra sin tränare säga så när man inte fått resultatet än och lika gärna kunde blivit diskade då vet man att dem verkligen är med sitt lag och bryr sig. Men nu vann vi ju och eftersom vi fick MVP oxå så fick jag en andra chans och TOG DEN!!!


TACK ALL STARS!


POWER tog alla guld vi kunde utom induviduella isabella som ändå tog siiilver!!! Hur bra är inte det??? Så vilken förening vi är!
Och som Eagels skulle säga:

YOU KNOW WHOS THE BEST! US NOT YOU!

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0