igår dåe...

Ja det som hände igår...
Träningen hade slutat och jag skulle åka hem. När jag komer till parkeringen ser jag att bakrutan är sönderslagen.
Dem hade dragit upp syn skyddet och tagit den rosa lilla radion, som ändå var sönder.

Jag blev självklart väldigt arg, ledsen och besviken.

Jag blev skit arg på Brandbergen.. ja för jag har alltid sagt att det e gettot och farligt men inte fören nu har jag fått det bevisat.

Nu vet jag inte hur jag ska göra, för mamma vill att jag ska ta bilen då hon vill att jag ska komma hem säkert. Men jag känner att tänk om de händer igen sedan när vi lagat rutan eller på den andra bilen då dör man ju.. sääämst!
Ja klart man blit påverkad när sådant händer en själv, ja dem har ju lyckats att skrämma mig från att ta bilen.
Jag får flash baks från när jag släppades efter fyrhjulingen då dem tog crosshjälmen från mig. Lixom skulle jag ha sett dem hade jag inte tvekat på att hopa på dem.

Livet går väl vidare...

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0