Lite tankar,

Idag har det snurrat runt lite tankar i  mitt huvud.

Hur får man tag i en kille så att man blir en av Hollywood fruarna?
(sofie kunde ialf inte svara)

Emelie undra: varför har ALLA en iphone?
jag kunde inte svara, jag menar vad är grejen med en iphone? Jag kommer alltid älska min LG Shine! =D
Det ENDA kolla med Iphone är att den kan läsa upp dina sms :P

Varför är jag så sjukt lik elliot.. i tanke sättet asså :P Hon är knäpp jag är knäpp hon beter sig knas bland sina flirtar för att inte få fram sin knäppa sida ;)  Jag kanske borde ändra på de.. eller?  :P


Har jag skrivit fel nummer på mitt internet paket?

Varför har jag köpt 3 handledsskydd?!?!?!?! Det är par oxå och jag behöver bara ett... ibland e jag knas... så e det någon som styrketränar och behöver handleds skydd e de bara att ropa :P

Hur många tycker att Darin är snygg?, är det jag eller Muttan som har "rätt" killsmak i utseende?

Har man en vikt? Som man lever med nästan resten av livet? För man kan gå upp i vikt men gå ner och sluta banta fungerar inte för då går du tillbaka till samma vikt igen... hmm....


Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0