Los dagen

Ja vad kan jag säga om idag...
Gick upp senare än vanligt och åt frullen hemma.
Faick reda på att någon visst ser mig tjugo över 5 på morgonen när jag dansar fram eftersom han märkte att jag var lite senare idag...

Fick stå outside idag =D såå jävla niiice väder.. kanske lite kallt efter ett tag men det fick jag stå ut med.
VÅR SOLEN ÄR HÄR!

sedan hade vi träning vilket gick sääämst jag glömde hit och glömde di men fick höra an Ida att min flickis blivit bättre... vilket glädjer mig eftersom hon kan "sånt" :P

Glömde lägga till att jag besökte solarieöarna idag oxå... Det e ju inte lika nice att stå i solen än som att sola liggandes men vad ska man göra.. halvtimme VS 10min :P
Fick höra ännu en gång oj vad brun du e.. Jag vet ;o

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0