Nu är resan över för i år!

Men många hääärliga minnen blev det och bokade till nästa år är vi :P
Nu har man lite extra cash i fickan som jag INTE ska spendera! Dem skall gå direkt till resan har jag bestämmt.. dock är det lite bajs att jag  typ inte har några pengar på kortet :( sääääääääääämsti!

Hur jag ska langa in extra cash! Jag ska börja lite som nanny kanske, hmm.. har funderat lite på saken och en kväll i veckan är ju inte så fell för lite extra spenderar pengar =D Dock vet jag inte hur jag ska få in detta i mitt redan fullbokade liv! Men all cheer och så.
Men det blir ju inte lika mkt cheer sedan efter DM som är om typ..... 2 VECKOR!!!!

Lite meningslöst och rörigt inlägg men va faan  wohooooo! :D
Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0