Nu har det varit dött ett tag

Men TG is back!

Ni ska veta att jag har bara tjuvlyssnat på detta :P


TG börjar kvällen med jag vill ha lady.
Micks: Det går tyvärr inte du är för stor.
TG: men jag väger inte mer än 50 kg. och jag fattar inte varför vuxna får rida Dingo och jag inte får rida Lady!?!?!
Micks, Men Dingo är dingo och lady är lady. Dem är helt olika hästar.
TG, jaha men min mamma vill att du ringer henne.
Micks: jaha jag kommer säga samma sak till henne som jag säger till dig.
TG, ja men hon vill att du ringer henne nu.
Micks, nu? jag mockar det får jag göra imorgon när jag har kontors tid.
TG, ja men hon vill ialf att du ringer henne nu!
Micks, men snälla lilla du jag kommer säga samma sak till henne som jag just sagt till dig och jag hinner inte nu jag mockar.

TG går iväg.
Jag tar vatten hinken och ska fylla på nytt, jag tänker att det var det. Men en överraskning skulle jag få!

TG ställer sig vid telefonenoch ringer.
Jag får panik att jag kommer missa något för TG lägger luren upp hängd och traskar mot mickis som mockar längst bort i stallet. Jag slänger ut vattnet och går efter lite diskret.

TG , Min mamma är ialf i telefonen nu och väntar på dig.
Micks, Då kan du hälsa henne att jag ringer henne imorgon.
TG, förvånad, jaha ja men då får jag väl säga det, men jag tycker inte att det är kul att rida med de där tyglarna. Det är läskigt att ha dingo då.
Micks, men om det bara är de e de ju bara att byta tyglar.
TG, kan du göra det då?
Micks, ja det kan jag.
TG går därifrån... ÄGD  =D

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0