Vad ska jag säga.

Min första kväll hemma sen.... innan melodifestivalen.
Och det enda jag gör är att sova. Jag har just sovit innan middagen och nu tänkte jag typ gå och lägga mig snart eftersom jag ska upp och jobba" snart".

Jag undrar bara VART ÄR MIN ORK?!?!
Jag är trött 24/ 7! jag har funderat på diabetes med tanke på allt godis jag äter HELA tiden. Men mitt liv skulle ju typ gå under om jag hade den sjukdommen :( Jag hatar ju lixom sprutor och jag vill inte ha en kanstant sak på magen resten av livet. Sedan skulle ju detta även betyda att jag skulle dö i förväg...
Ne nu säger jag det jag ska sluta äta godis.. förutom på lördagar, precis som när man var liten.
Nu är bara grejen varför är jag så sjuuuuukt trött hela tiden om jag inte har något fel. Ni annnar inte hur jobbigt det är. Pallar ju typ inget på träningarna heller för att jag är så himla trött.

Folk säger:
Men gå och lägg dig i tid.
Jag gör det.

Då säger folk  men du sover för mycket.

Man ba men WHAT?! Bestämm er! ofta det alltid blir så att jag sover för lite eller för mycket :P nej nej nej något är det och jag måste ta reda på det....

Annat jag har att säga är att jag har hittat ett par stövlar jag vill ha:



Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0