GLAD MIZZ!


DENNA TJEJEN ÄR GLAD!

ÅÅHhh jag kunde typ inte vara gladare idag efter träningen! allvarligt jag var så sjukt hööög att jag var tvungen att ringa alla och sprida min glädje! :D Inte bara för att träningen gick bra för min del.. dock spelar det sååå stor roll av hur mitt humör blir på kvällen :P Men jaa jag kände att jag kunde köra min flickis även om den blev knaas och jag var fett trött. Mådde typ illa de sista gångerna men men vad gör man inte :P höhö.
Hade jag inte behövt köra min flicks sista gången hade jag inte gjort.. hade nog inte varit lika nöjd med mig själv då heller kanske..  :P
Annars då Har jag kommit fram till att ALLA GREKER HETER GEORGIOS! 4-real jag känner 5 greker 3 av dem heter Georgios... säger det något ellah ;) höhö nya Alla heter Glenn i GBG = Alla heter georgios i Grekland ;)

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0