LAST SONG ++++

The Last Song

Igår var jag med Muttan och Denisa och kollade på The Last Song. Den fpr 4 av 5 + av mig.

För er som sett trailen så tror ni säkert att ni vet hur hela filmen är.. FEL! Det trodde vi men gud nej det var ju en helt annan film :P Men sjukt bra.

Man börjar typ böla efter halva filmen, då det är ett bröllop. Sedan slutar man inte och det blir värre och värre ju längre filmen går! Mot slutet av filmen AAAS BÖLADE jag!!! Helt sjukt jag var lixom på en biosalong och grätt HÖGT! Denisa erbjöd sig att gå ut med mig. Men hon hade ju sett fram emot filmen lika mkt som jag och vi klarade av att sitta kvar.
Man kan ju typ inte säga så mycket om filmen utan att förstöra för er som ska se den, för de måste ni :P Men huvudrollskillen blir snyggare ju längre filmen går.. så var lugna ;)



Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0