Mli hälsade på världens bästa CS-spelare!

Jag som skulle stanna hemma igår... ja det händer ju ofta ;) knaaas! Men igår hade jag ialf en nykterist att vara med! En annan Elit idrottare som hade träning dagen efter  :P
Annars så var ju kvällen till för simon, som inte ville med och dansa knas unge! Och negativa killarna på verandan känner jag, jag menar är man ute med tjejer är det inte samma sak som att gå ut för att ragga men men.

Efter mickis "övertalande" blev det Nype.. eller ;) Och vad har hänt med de stället noll till noll i kö precis innan inträde..? Dock kom folket sen men ändå.

När vi drog... till donken för denisa skulle ha DONKEN så gick allt bra :P sedan bråskande till T-banan stöter vi in i GeT_Right! :P Emelie fick hälsa ;) tihi haha nej men dem var lixom på väg ut när vi andra va på väg hem :P bättre att få komma i säng tycker jag  :P

Men men GT fyller tydligen 20 nästa helg! :P GRATTIS ;D kanske man stöter ihop med hn då oxå då :P

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0