Uppdatering.

JUST NU 3-1 SVERIGE BOSNIEN.  (vi har sattsade pengar på serige... ser ljust ut :)

Annars har jag idag först deggat, inte gjort någon ting för att orka med träningen! 3timmars träning idag vet ni wiie först man ba shit detta kommer bli vår död, men ne det gick fortare än man trodde och enligt mig var det en riktigt bra träning =D

Idag blev det middag Pizza, jag har ju hittat min favvo med gratinerad ost yyff FETTOGOTT! tihi.
Men börjar bli lite less på pizza, middagen igår kräft macka :D det är grejer de ;)

Och jag måååste växa upp vet inte vad det är med mig men jag kan inte kolla på film längre!
Jag gråter till VARJE film! Det är helt sjukt och det är inte tårar utan bölande. och det enda jag kan göra då är att börja skratta  :P Har ni något tips om hur jag ska bli av med detta säg till!!!
För igår ex vi hade på titanic jag hoppade in i halva filmen och tänkte jag ska inte leva mig in i filmen så mkt så jag drog i armar och ben. strechade lite typ :P men ta mig baklängen ändå blev jag jätte ledsen ett tag... Ni vet när gubben blir erbjuden en flyttväst och tackar nej för han vill dö med värdighet!  GULLIG!
Annars fick jag typ panik på hela filmen! när de springen omkring och allt :P

XxXx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0