Helgen!

Japp helgen då.
Ja fredagen vet ju alla redan :( :P

Men resten av helgen var bra :)
så kunde träna och grejer.
Har även fotats i underkläder för veckorevyn ;)  Dock med lite dove stuck vilket leder till valkar här och var, men men kändis blir man ju ialf höhö! 
Har varit chill helg förutom det, jag chillade med cathrine, carro, jessica och mutt i granängsringen. Asså skulle kunna tänka mig och bo där om jag också fick en takvåning! så coolt! Nackdelen är ju typ att man skulle få en hjärtattack av att komma hem försent på kvällarna :P Men men chansen är ju inte så stor att man får en sådan lägenhet... tydligen 3 lägenheter lediga i HELA tyresö! knas säger jag bara :P

Annars då under helgen: har jag städat.. kanske ;) tihih
och packat! Jag känner mig sjukt duktig som har börjat med packningen redan och är snart klar lixom :)
Har ialf gjort en inköps lista från apoteket och så :P Man vågar ju inte direkt stoppa i sig deras drogpiller :P

Men men måste ut med hundarna nu, ni får vänta på en lite mer händelsefull blogg om cirka några dagar ;) tihi

xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0