Jag har ju typ inte tid :P

Nej asså jag har ju typ inte tid med bloggen, dock kommer det nog ändras då jag kommer behöva köpa en ny mobil när jag kommer hem från aussie. Min Lg DG IDAG!!!! så sämst. Ja ni vet ju hur mycket jag älskade den :P men men har sämsta mobilen ever nu ialf.. kan inte skriva noll så kan inte ringa nya nummer och juste typ alla era nummer är borta :P har också svårt att göra mllanslag på sms :P yfff.

Ialf sammanfattning av senaste tiden:
2v kvar till resan
Tyresö fekke i helgen sov inget och tävlade sedan i stallet där thilda fick ta hand om mig :P höhö blev ju inte lite virrig av att inte sovit på 4758484timmar.  hade ju till och med varit på friskis på morgonen och tränat sönder :P haha

Dagens:
DÖD MOBIL
BIL JÄVEL SOM FRÖS IGEN HELA TIDEN TILLS JAG MÄRKTE ATT VÄRMEN VAR ÅT FEL HÅLL.
Min brevlåda frös igen
Strand har tappat bort mitt paket  :P ska åka dit snart och kolla om denna tjej hittar det :P

xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0