Lie to me

Jag äälskar ju lie to me som ni vet :P och tihi ja nu hade jag tänkt köpa första boxen... så läste jag recensionene:

Det första avsnittet är riktigt bra och gör att hela serien verkar otroligt lovande och smart, men det blir rätt snabbt en sån serie som upprepar sig avsnitt efter avsnitt.

Det blir tyvärr lite som HOUSE , men bättre så klart iom att vi slipper HUGH LAURIE och får TIM ROTH istället.

Men det blir väldigt mycket upprepningar i många avsnitt, och hoppade till med över flera avsnitt.

Annars om jag följer en serie så ser jag alla avsnitt men som sagt det blir ofta mycket upprepningar (precis som i denna recension).

Karaktärerna är inte heller direkt intressanta, speciellt inte latinotjejen med den heliga \"förmågan\" och många scener med hennes flört blir det tyvärr.

Dem första och dem sista avsnitten är bäst, hoppas att MEKHI PHIFER som var med i några avsnitt i slutet återkommer i säsong 2 för han är en favorit.

Jag gav en trea i handlingen kanske skulle vart en tvåa, men det finns trots allt potential.

Filmen
3
Skådespelarinsatser
3
Produktionen
-
Handlingen
3


Hhahah som ni vet såå är mina 2 favossar house och lie to me :P och denna person verkae ogilla båda :P
Men eftersom jag gillar den så ska jag köpa den :P xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0