Haha, ja så långt gick det!

... Sedan försvann träningen :P
Nej men har träffat en massa vänner och då får träningen komma i andra hand :P

Men rolig grej som hände igår då :P

MEDUSA

Jag vet inte om ni har varit där men det var min första gång igår.. och inte riktigt mitt slags ställe :P försök att dansa till den musiken och gör ni det utan att se tokiga ut så har ni lyckats ;) tihi
Men ialf det fanns en snygging på stället.. bartendern! Så jag kände why not?
Tog min chans när de andra rökte och pratade lite (a)
Vädligt trevlig bartender i alla fall  :)
lite senare på kvällen kände jag ne stägning är inte min grej på ett sådant här ställe :P så jag drar hem men först måste jag ju kolla om jag har någon chans på snyggingen ;) skrev en liten kärleks-lapp och sa varegod ;) tihi
Sedan blev resan hem mycket roligare när man hade en lien sms kompis :P

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0