ikväll...

blir det inget kul.
ska sitta hemma med idol och kanske gå ut med hundarna :P
annars inget har ju ont i min nacke :(  tråkigt dock. även om jag inte gillade medusa för musiken så måste jag ju tillbaka till bartendern ;) hahah
Men det går jag bara med blondis tjejerna :P lokalen är mysig dock :) recommenderar alltså stället för er om ni inte tar min bartender ;) höhö

Kom på att jag har inte varit på bio på länge.. bio jag vill se :
I rymden finns inga känslor ( tänkt att se den med mamma )
the last airbender
Salt
Toy story
Wall street money never slepps
Buried-
verkar aaaas läskig! :P
och paranormal activity 2 eller asså har ju inte ens sett ettan :P någon som vill se den? alla har ju redan sett den :P knaaas jaja jag har ialf några filmer jag vill se :)

xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0