Träna!... slagsmål!

Okej ja det var väl huvudsakerna med igår :P
först jobb sedan friskis.. Crikelgym! Apjobbigt! fy faan jag trodde att jag skulle spy när jag var klar :P det är typ som att ha en PT som skriker på en! Men han försvinner några sekunder till någon annan innnan han kommer tillbaka till dig och lägger på en vikt :P haha Men jag ska ju iafl sluta små äta och träna mer! :D

Slagsmål! jag e på väg till muttan, precis utanför går 2 gubbar med hundar, och bla bla så börjar de tjafsa om att "fyllegubben" inte ville koppla sin hund.. självklart står jag kvar och kollar. sedan hetar det till och gubben tar upp knytnävarna! Jag får panik och tänker inget UTÖ nu igen :P Tar upp mobilen och ringer in till muttan som jag står precis utanför :P skriker skicka ut din pappa!
hon: han är inte hemma
jag: skicka ut din mamma
hon: hon e inte heller hemma , jag har ju sagt att jag e själv hemma.
jag: okej men kom ut själv då! någon måste komma ut!

Då får fyllegubben sig en knuff och faller handlöst nert till marken...PANG och det blev hål i bakhuvet!
Jag ringer ambulansen som kommer 20min senare och gubben överlever!

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0