VALET

Självklart måste jag göra ett litet inlägg om politik nu i val-anda!

Jag har inte sattit mig in så där överdrivet mycket men jag har kommit fram till en sak.
Jag är inte socialdemokrat!
Jag skulle vilja kalla det för snyltar partiet. det handlar enbart om bidrag och shit deras politik gör det lönt för sverige att inte jobba! jag har jobbat i hela mitt liv och tycker därför att ingen ska få åka snål skjus på mig! Dock hade jag varit arbetslös hade jag självklart röstat på dem :P

Men ingen mot röd/grönt för mig. Dessutom gillar jag kärnkraften och tycker sjäklv att den är mer miljövänlig än att transpotera kol från polen! :)
ina små valtankar :D

xx


Din åsikt
Postat av: Stamma

Haha undrar vart du har fått din information ifrån.. Hoppas innerligt att du aldrig blir sjuk.. om du nu har röstat på moderaterna :p

2010-09-16 @ 23:03:21
Postat av: Bloglovinbyten - Ja

Håller med föregående kommentar. Detta val är som en stor såpa, men jag röstar grönt för att jag vill inte att vårat land ska fortsätta att trampa på dom som redan ligger, för det är det som moderaterna gör.

2010-09-18 @ 14:11:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0