Easy tone!

Nu är jag en av alla suckers som har köpt mig ett par easytone :P Hoppas att dem fungerar så att jag får en sådan där riktigt fin rumpa :D Jag tror att mycket ligger i att man faktist går mer när man har köpt dem. Jag kan ju recomendera att köpa dem på IGOR sport där dem bara kostar 700kr  :D As nice! Jag hade ju tänkt köpa dem ialf på stadium för 1200 men nu hittade jag dem på igor så himla bra ;)

Annars då.. ja jag sitter och funderar på om jag ska träna idag? jag skulle behöva men jag pallar ju verkligen inte öööööööööööööööööööööööö.

Lägga till när jag var ute och shoppadde idag så köpte jag även tulpaner till mamma :D hon blev glad så jag recomenderar det ;)

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0