Innan jobbet.

Ja nu sitter jag med datan innan jobbet då jag inte behövde gå ut med hundarna eftersom det regnar :P Var inte oroliga för mamma tar ut dem lite senare bara ;)
För tillfället lyssnar jag på Melissa Horn som jag också var sjukt efter att börja lyssna på  :P Men hon är bra :)



Jaja idag är det Torsdag och som jag sagt förut så känner jag ingen Tor... :S  En tore känner jag dock :) Torsdag betyder ialf att det blir bullar till frukost på jobbet! :D 
Jag veet jag äter så sjukt mycket skräp men jag kan ju inte sluta :( I thai kunde jag sluta med socker eftersom det typ inte fanns något socker ;)
Annars då Sofia är fortfarande kvar i Aussie! Jag är så sjukt avis att jag kan inte vara hemma resten av livet jag måste ut igen inom ett år så det är bara att spara pengar :P Samtidigt som jag måste börja gå ut mer igen då det är as kul och ett set att umgås på :P
xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0