whats up...

Ja vad händer nu ?
Jag jobbar har typ en vecka kvar på jobbet :P och exakt 2 v tills jag drar!
Min vännerbox håller på att ta slut :( men tur att jag hinner se hela innan jag drar :P

På onsdag har jag hälsoundersökning , vilket är det sista av allt som ska fixas inför resan :)

Dock kan jag nog säga baj baj till sommar huset i north carolina eftersom irene är där, orkanen...

Händelse idag:
På g till matsalen ramlar en unge och slår sig ingen fröken i närheten så jag springer fram och han kramar mig! Jag frågade vilken avdelning han gick på.. jag kan inte så mycket svenska. sa han lite hakkigt. såg svensk ut. Men gud så gulligt det var och att han krama mig fast han inte kände mig :P gull!

xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0