UVA

Ni har redan fått sett filmen, kolla igen om ni vill få in den underbara känslan! För här kommer bilder :D 


Detta är Jesper från baksidan av Sverige. Det var han som fixade dem underbara biljetterna :D 


Våran maskot! En cavalier! :D


Detta ni ser är en liten bit av en tailgate!
Nästa gång jag går på ett evenemang vill jag att vi staratar detta i Sverige!
Man bjuder på snacks och dricka ur backluckan på bilen och bara umgås innan matchen :D 


Jag, Stephanie & Sanna!


Vi var där lite tidigt så vi tänkte vi tar bra platser långt upp :) .....


Det hade ju varit härligare att stå nere i massan ;) Men då hade vi förmodligen blivit total skvuchade :P 


Super supportrarna  :P 


Vart e jag ?.... Juste USA! :D


Står oskyldigt efter matchen och letar supporter muggar ;) Jag har 4 st.
Dem är as coola, och för er som känner mg så e ju det en typisk malin sak :P 

Det var lite bilder från Univerity of Virginia VS Duke.

Xxxx Älskar er! :D



Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0