sjuk... fortfarande

...och det blir bara värre och värre! Vet inte vad jag ska göra, började med tröthet sedan kom kli i halsen sedan slemhosta, sedan ont i halsen jätte ont i halsen och nu även grymt snorrig....
Visst är jag äcklig men va faan jag hatar att vara sjuk! Och jag måste vara frisk om 2 dagar för då börjar jobbet igen och jagh vill inte ligga hemma och vara sjuk heller! nej nej nej nej det är för förlorare :P

Annars då.. Mina auktioner på tradera går super :P Som sagt så säljer jag typ bara skräp men folk köper skräp :P tihi.
Tips till er som vill sälja på tradera.
(enbart saker ni tänkt slänga annars)
*utropspris 1kr. så slipper ni osålt avgiften :)
*kort auktionstid så slipper ni vänta. Det läggs typ ändå bara bud när det närmar sig slutet.
*Ha lite större porto än vad som behövs så tjänar ni en slant utan att tradera gör ;)  tihi busigt ;)
*Var snäll mot dem som handlar så kommer dem tillbaka, vill dem samfrakta för att dem har köpt fler varor så låt dem även om dem vann auktionerna på 1kr för ni hade ju ändå tänkt slänga varan ;)

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0