Blandat :)


Stephanie på donken, Bigmac!


Mitt första besök på donken i USA , Jag tog självklart FISKEN!  :D 
Ni kan ju vara stolta att jag väntade över en månad med donken :P knaas


Jag skulle lätt gissa på att de flesta som läser min blogg har sett filmen precious.
Ialf tanten i bruntröja måste typ varaPrecious mamma! Ni skulle hört henne prata!
Hon ba: I TOLD HER THAT HER FATHER DOSENT GIVE A CRAP. WO DOES SHE FUCKING THINK SHE IS SHE GOES IN FUCKING HIGH SCHOOL  AND I´M HER FUCKING MAMA! SHE´S GONNA LEARN HER FUCKING WAY. 
... och så vidare det var sjukt hur många fucking hon kunde få in i en mening :P Helt sinnes hon bara malde och malde :P 
Lite bilder från horseshow :) 



Dunkin donuts har as god varm choklad :P 


E det inte sjukt likt nelson?


Stilbedöming av hästar


Vi lekte domare, och gissa om jag vann, ;) tihi
Första hästen är.....!

162!
Andra är....

127!
Och fick även in sista inom topp tio! :P tänk om det hade varit lotto ;) 


Hopp hopp :P 

Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0