Halloween , det var ju ett tag sedan ;)

Japp nu ska ni få lite bilder från halloween! Bilderna är från, halloweengången. då alla barnen och föräldrar går en liten runda på dagen tillsammans i deras kostymer och sedan tar dem en fika. Sedan när jag är i Georgetown på halloween, the place to be on halloween :P 


Pappan och Ellie gräver ur pumpan för att göra en lykta :)


Ellie är spider girl! Tydligen spindelmannens dotter :P Det står på paketet :P 


Kiera och Ellie! Kiera är ellies bästa flickvän och är utklädd till starwars, vilket alla är här :P 


Efter paraden går alla och fikar! muffins och vindruvor och kakor och allt! :P mysigt!!!
Ps. Molly ler ;) 


Jag carvade denna pumpa jag var sjukt bra :D wohoo slog pappans puma rejält ;) 


Roberts lille bror så söt liten haj!!!!


Ellie och ryan så söta tillsammans! :D 


Gissa vem jag är! ni har en ledtråd i bilden ;) 


GALET mycket folk i georgetown!


Så snygg :P haha pöke på segway ;) 

Japp nu har ni fått lite halloweenbilder ;) Kommer inte ihåg om jag lade upp partybilderna, men dem kan ni ju se på facebook :D 

XXxxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0