Helllllooo!

Hej hej  :) 
sorry för seg updatering men det är ju för att jag måste sätta på datan när jag ska blogga vilket inte händer varje dag eftersom jag har en internet mobil :P 
Ja för er som inte har upptäckt fenomenet GROUPON så börja! ända sedan jag kom hit har jag shoppat sönder där! Bästa appen ever! Och jag har nu sett på face att den finns i sverige! så ladda ner ni kommer tacka mig :P 

Ja annars leker livet bra här ...  Jag har tydligen varit här 2 månader redan :P det är ganska långt faktist:P när jag kom hade camill varit här i 3 månader vilket jag tyckte var as långt!!!! Jag själv har varit här i 2!! knas :P 
Nu närmar sig thanks giving och det handlar bara om maaaat!!!! 
Ända sedan jag kom hit har jag och mamman bakat varje dag....
Vilket resulterade i att jag härom dagen gick på vågen... jag har gått upp 5kg :P :O på 2 månader, vad som är ännu mera knas är att det är 11 pounds. och det låter ju som hur mycket som helst! Vilket har lett till att imorgon börjar jag och mamman vår nya diet! Jag ska hålla er uppdaterade hur det går :) jag tror jag kan mobil blogga det så att ni kan hänga med varje dag men jag vet inte hur jag kan lägga in bilder genom mobil till bloggen :P jaja 
Nu måste jag snart tänka på julklappar....hmmm 

Pusss 

Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0