Sista dagen i skolan.

Det ar nog svart att hitta en trottare manniska an mig just nu... sjukt trott.
Idag har vi haft en underbar dag i NYC! Tog massor med bilder som kommer upp nar jag har landat ordentligt hos vardfamiljen :)

I new york city finns det inte sa manga konstiga manniskor som man tror om ni vill veta det :P Jag sag nog bara en faktist:P
Men ialf varan guide var sjukt bra, san javla energi! Vi borjade dagen med vad han tyckte var varldens godaste glass... han over drev den var helt ok :P
Sedan kollade vi pa olika sevardigheter och sedan shopping pa bla:
Forever 21
HM
Victorias secret
Macy's
Sephora
:D
Woohoo!

Ja trott som jag ar ska jag sova nu... ni som kanner mig vet varfor klockan ar nu 22:50 har! :P knas ;)

Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0