Skolan

Japp jag ar fortfarande pa skolan och nu har skoldagen precis tagit slut... kl 9 pa kvallen :P
Jag kommer jatte bra overens med en kille i klassen som heter jesper sixten bertil johanisson :P Gissa vilket namn jag stannade att kalla honom vid :P Svaret ar sixten och kanner jag for det lagger jag aven till bertil for att vara extra rolig ;) haha
Vi far ju inte prata vara hemsprak pa skolan men sitter man brevid varandra blir det en javla mycket skit snack :P
Vissa undrar man ju hur dem ska klara sig i sina vardfamiljer :P

Idag at vi konstiga kottbullar ( typ ihop pressade) och makaroni & cheese , jatte ackligt :P men man prover ju allt som erbjuds :) Kommer ga upp cirka 10kg enligt vad alla andra au pairer har gjort :P

Min vardfamilj ska ringa mig idag vid halv 10 och typ prata om det sista tror jag jag vet inte riktigt vad vi ska snacka om jag kommer ju snart :P Men dem ar ju sa gulliga :P

Manniskorna har ar ialf jatte trevliga :) Men det ar synd att jag inte kan min spanska! for spanjorerna ar inte bast pa engelska sa det ar svart att prata med dem... tyskar ocksa for den delen och spec osterikare :P

Sista lektionen var en polisman som pratade om saker och man skulle racka upp handen ganska ofta nar han fragade vilka har gjort de och vilka skulle gora det osv...
Han fragade vilka har nagonsin foljt med nagon som dem precis traffat?
Det var bara svennar av alla 140 pers som rackte upp handen :P
Nu vet jag att dem ljog for alla foljde ju med tjejen pa flyplatsen som dem precis traffat :P
Men jag tycker att det var ganska intressant att det bara var svennar som rackte upp handen, ar vi de enda vagade eller vagade dem andra bar ainte racka upp handen? hhmm...

Annars hander inte sa mycket , aven idag kan jag saga att jag inte har fattat att jag ska vara har ett ar :P

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0