The US, New York!

Hej sotisar!
Jag har inte packat upp datan sa skriver fran ett engelskt tangentbord vilket betyder inga aa eller o ;) tihi.

Info : Planet gick bra! Har redan traffat nya vanner har pa au pair skolan som dock slutar pa torsdag :P Da aker vi till familjerna. Min mobil som jag tog med mig har en icke fungerande okej knapp vilket betyder... nar jag har tryckt in min pinkod sa kan jag inte trycka okej :P knaaaas.

Au pair skolan ar som korkortsboken, dumforklarande :P
Men tavlingsinriktad som jag ar sa ar jag anda delaktig i klassen :) Idag sa lararen infor klassen ( till mig) Om jag skulle sokt au pair hade jag velat ha dig. hahaah in your face loosers tankte jag da ;)

Vi har redan atit pizza och hamburgare pa skolan :P

Och min alskade vardfamilj hade skickat ett paket hit till skolan med godis och ett kuvert dar det stod valkommen och ett foto pa dem :) sa sota!

Jag har for informationens skull inte fattat att jag kommer vara borta ett ar annu. nagra fa ganger har jag tankt men gud.. men langre an sa har tankarna inte hunnit an :P

Idag pa presentationen: ( sa jag)
Berattade att tyreso var finaste staden i Sverige ;) Och att stockholm ar framsidan ( bara for att Jesper som gar i klassen bor i GBG och jag hann gora min presentation fore honom ;)haha
Forsta fragan min larare stallen mig ar du tavlings inriktad :P det maste ju lixom lysa igenom mig haha jag ba offcoure ;)

Jag uppdaterar igen nar jag kan :D

XXX Lovers!

Din åsikt
Postat av: Ida (stimmet)

:) Skönt att höra att du börjat bra!

Tävlingsmänniska !!!! Du kommer få det guld! Njut nu av varje stund... dom kommer inte gå igen!

Saknar dig här... Redan !

2011-09-14 @ 10:29:16

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0