Torsdag

Nu är jag trött och vill sova middag men tänkte skriva ett litet inlägg först. 
Japp nu håller jag på att fixa id och körkort:P måste läsa om allt igen för att ta ett körkort här så Elli du ska faan ha tagit ditt när jag kommer hem :P !!!

Idag har jag Hjälpt till på morgonen och sedan varit och simmat på gymmet, det var jobbigt att simma men det kändes ju inte som att man hade tränat efteråt :P knas jag chillade lite i jaccutzzin efteråt ;) 

Igår hade vi au pair möte och jag tror att jag har hittat en till från danmark som jag kommer att umgår med :D 
Det är så kul att skaffa vänner! Hemma i Sverige gör man typ inte sådan i min ålder längre :P hmm..

Annars då jo jag har pratat med den äldstats terapist lite mer och det känns bra :) Den yngsta älskar att gå efter mina målstegar :) 

Xxx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0