Upp packning och rum!




Okej Nu har jag varit här i DC ett tag och börjar få ordning på saker och ting! Nu ska ni få en liten rundtur :) 


Min walk in closet :) 


Så här ser mitt rum ut  :) tihi :P 
Välkomna ;) 


Köket och den lilla detaljen är att dem använder handuken jag tog med från Sverige ;) 


Hoppsan.. prioriteringarna var väl inte så bra inte visste jag att jag tog med så många nagelack :P haha


Ja.. vad sa jag om prioriteringar ;)?? 


Hahah Klart att godiset skulle prioriteras! Det finns alltid plats i väskan för lakrits ;) haha 
Tyvärr är påsen från godisfönster slut :( Men jag kan berätta vad som var i så ni kan få dregla lite ;) 
Innehåll i lilla påsen:
Sådana platta beicha super salta.
Blå blåbärs plattor
tefat ni vet rosa med en liten svart remsa i.kryptoniter heter dem kanske :P 
Mini döskallar de som är hälften röda hälften svarta
Salta K:n
Fyrkantiga stänger som är ihålliga mjuka laktist salta :) 

Woohoo!

Mer uppdates imorgon! 
Puss på er!!

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0