Att resa långt


Har ni någonsin åkt till fjällen som små så vet ni att efter ett tag känns det som en evighet!
Men har ni märkt att ju längre man åker ju längre tolerans har man. 
Jag åker ju som sagt runt USA vilket är en jäävla väg :P Men vilken tollerans jag har för att åka bil för tillfället. senaste dagarna har jag åkt runt 8h varje dag och det är ok :P 
Får se om min tålighet hålls i sig eller om det bara ä tillfälig :P 

Intressanta samtalsämnen i på resan:
USA är ett land av frihit därför har vi pistoler,
men pistoler är ju till för att ta iväg folks frihet :P
Och nästan hela landet är emot sammakön giftemål, va faan är det för frihet :P
hahaahh owneeed 

Jag på en båt :D 

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0