Greys Anatomy

Som ni har hört kanske så e ju jag fast i Greys anatomy nu! Har sett fran till säsong 8 och det är 9 som sänds just nu på tv  :P Men det är väldigt bra, dock blir det lite konstigt när man super kollar på avsnitten för dem blir ihop och gör slut på en dag  :P Men annars e det bra dem är ju mina vänner nu ;) hahah

Andra serier jag har rå kollat på :) 
Psych- Humor typ som att se Mig ocg frej på tv :P 

parenthood- Bra handlar om en stor familj och alla deras liv. Mycket bra serie man känner alla efter ett tag och folk får lära sig om asbergers :) Efter typ 2-3 avsnitt e ni fast :P  

white collar- Crime, en fånge som hjälper polisen med brott mycket bra, mycket snygg ;) 

Xxx



Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0